fbpx
Principalele tipuri de promovare

Principalele tipuri de promovare

O afirmație corectă este că mediul online este cel mai potrivit pentru afacerile care își doresc să ajungă la un număr cât mai mare de clienți potențiali și să aibă o relație mai apropiată cu aceștia. Feedback-ul primit în mediul online permite o adaptare mai mare la nevoile clienților, iar gradul sporit de socializare, cum este cazul Social Media, contribuie la consolidarea relației cu clienții.

Există patru tipuri principale de promovare online, începând cu promovarea PPC (Pay-Per-Click) sau PPA (Pay-Per-Action) care se poate realiza prin mai multe canale, inclusiv Google AdWords, Facebook Ads, YouTube Advertising, Yahoo!, LinkedIn Ads. În România, utilizatorii de internet folosesc în mare parte motorul de căutare Google, motiv pentru care promovarea prin Google AdWords este o modalitate eficientă de a obține vizibilitate și de a genera vânzări. Promovarea prin Facebook Ads permite o targetare precisă a potențialilor clienți și poate ajunge la 83% din numărul total de internauți români.

Social Media Marketing oferă posibilitatea de a comunica cu clienții și de a afla nevoile acestora, îmbunătățind astfel relația și creșterea încrederii. Rețelele de socializare, cum ar fi Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Pinterest, Vimeo și Flickr sunt cele mai utilizate pentru a comunica cu clienții, iar blogurile sunt o altă modalitate de a aduce soluții la problemele acestora și de a atrage mai mult trafic către website.

Promovarea prin E-mail Marketing reprezintă o metodă eficientă de a comunica direct cu clienții, oferindu-le informații de care ar putea fi interesați, având efecte imediate în creșterea încrederii și a vânzărilor. Printre cele mai importante avantaje ale acestei metode se numără personalizarea mesajelor și segmentarea clienților.

Prin Content Marketing se promovează produse și servicii prin intermediul unui conținut original și de calitate, care atrage clienții potențiali și crește vizibilitatea în motoarele de căutare. Un conținut relevant pe website, articole de blog interesante, comunicate de presă și advertoriale credibile și originale sunt elemente importante pentru o campanie de Content Marketing reușită.

Înainte de alegerea canalelor potrivite pentru promovarea online a afacerii, este important să cunoaștem foarte bine clienții și să avem un obiectiv precis, împreună cu o estimare a bugetului disponibil. Promovarea online poate ajuta la targetarea unei audiențe numeroase la costuri reduse, bazate pe segmentarea clienților.

Related Posts
Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *

Sună-ne

Disponibil de la 9:00 la 20:00, de luni până duminică.

0747 387 699
Trimite-ne un mesaj

Trimiteți mesajul oricând doriți.

0747 387 699
Timpul nostru obișnuit de răspuns: 3 ore

Image link
Acest site web folosește cookie-uri.

Cookie-urile ne permit să personalizăm conținutul și reclamele, să oferim funcții legate de rețelele sociale și să ne analizăm traficul.

Acceptați și închidețiPolitică de cookie-uri